pronetmedia

O PRONETmedia

Kdo jsme a jak pracujeme

o firmě | naši lidé | proč právě my | historie firmy

 

O firmě

Společnost PRONETmedia se postupem let z reklamní a PR agentury vyprofilovala v předního českého dodavatele řešení v oblasti internetového marketingu. Naši klienti od nás nejčastěji žádají optimalizaci pro vyhledávače (SEO), marketing v sociálních sítích (Facebook), reklamu formou PPC (platba za proklik). V poslední době stále více zákazníků vnímá, že je třeba weby také optimalizovat směrem ke zvýšení obchodní výkonnosti, ke zvýšení ziskovosti.

Mezi naše klienty patří přední tuzemské i zahraniční společnosti. Zdrod společnosti byl v roce 2003 v Ostravě, kde jsme využili zejména bohatého personálního potenciálu v kombinaci s kvalitním IT a marketingovýcm zázemím, které generuje zdejší technicky zaměřené univerzitní prostředí (Ostrava je sídlem řady předních IT firem a projektů, od superpočítačového centra až po firmy Tieto, Asus či AutoCont). V současné době je centrum našich aktivit v pražské centrále, na severu Moravy zůstávají aktivity spojené se zdravotnictvím a část eshopové divize.

Od roku 2010 působíme také na Slovensku, kde jsme založili společnost se sídlem v Bratislavě. Naše slovenská sestra se stará o tamní zákazníky, má statut oficálního registrátora národních SK domén, a také provozuje několik projektů, jako například vyhledávač práce a brigád Brigády.sk.


nahoru

 

Zakladatel společnosti

Společnost funguje networkingovým způsobem. O vaše potřeby se stará síť odborníků a profesionálů, kdy každý z nich je zodpovědný za svou oblast, a působící po celé České republice, na Slovensku a od roku 2014 také v Číně. Hlavní odpovědnost však za vás vždy osobně ponese zakladatel a majitel společnosti.

Michal Kubíček

Zakladatel společnosti je znám širší internetové veřejnosti jako autor knižního bestselleru Velký průvodce SEO a 333 tipů a triků SEO. V současné době zejména školí správce a majitele webů o tom, jak se umísťovat se svými stránkami zvyšovat výkonnost a ziskovost a jak efektivně na internetový marketing. Profesionální profil najdete na LinkedIn, fanouškovskou stránku na Facebooku, kde najdete i osobní profil, pravidelně twítuje na Twitter, některé prezentace si můžete prohlédnout na Slideshare, případně ho zastihnete na síti Google+. Michal píše blog michalkubicek.cz, kde se můžete přihlásit k odběru jeho bezplatného newsletteru.


nahoru

 

Proč právě PRONETmedia?

? Víme, proč podnikáme...

Podnikáme proto, že milujeme svobodu. Tvůrčí svobodu, finanční svobodu, svobodu v rozhodování, ale i svobodu spojenou se zodpovědností. A SVOBODA je to, co nás spojuje s našimi klíčovými zákazníky. I oni po ni touží a proto se spojili právě s námi.

1 Zkušenosti

V oblasti Internetu se pohybujeme od konce 90. let, od roku 2001 provozujeme vlastní komerční webové projekty. Sami jsme se mnohokrát spálili a také uspěli. Váš web pro nás nebude pískovištěm, kde budeme zkoušet "jak to funguje".

2 Loajalita

Pokud spolupracujeme s klientem v určité oblasti, morální kodex naší společnosti nám nepovoluje pracovat současně pro jeho konkurenty ve stejném odvětví.

3 Efektivita

Naše snaha směruje vždy k co nejoptimálnější návratnosti vaší investice. Snažíme se, aby peníze, které vložíte do svého webu nebo jeho propagace, byly jako semínka stromu, který vám ponese bohaté ovoce...

4 Přátelské vztahy

V průběhu naší spolupráce, která je u řady našich klientů několikaletá, se z našich zákazníků stávají naši přátelé. O to víc nám pak záleží na jejich úspěchu.

5 Cena

Ceny stanovujeme fér a vždy s ohledem na skutečné množství práce, které je s daným projektem máme. Účtujeme vždy jen výhradně čas, který skutečně strávíme na práci pro naše klienty. Máme bohaté zkušenosti a nepotřebujeme se na zakázkách učit, jak co funguje. I přes možná vyšší hodinovou sazbu, tak ve finálě získáte práci dřív a za výhodnější sazbu, než u konkurenčních firem.

nahoru

 

Historie firmy

1996 - Michal Kubíček pracuje v Ostravě jako novinář (celostátní deníky, TV, rozhlas) a začíná podnikat v oblasti reklamy, copywritingu a psaní textů na zakázku. Mezi první zákazníky se řadí Jágr Team, pivovar Radegast, strojírenská a hutní společnost Vítkovice, martinovský masokombinát nebo třeba výrobce bot ze Zlína.

2001 - vznikají první internetové projekty, převážně zpravodajské portály a katalogy firem - sídlíme na legendární Stodolní ulici v Ostravě.

2002 - přebíráme tehdy známé ostravské grafické studio, fotoateliér a poskytovatele webhostingu Aimes.

2003 - sdružení podnikatelů PRONETmedia se transformuje do stejnojmenné společnosti s ručením omezeným.

2004 - jeden z původních zakladatelů společnosti Jiří Zerzoň prodává svůj podíl druhému společníkovi, Michalu Kubíčkovi, který se tak stává jediným majitelem firmy, společnost se začíná stále více profilovat jako dodavatel webových řešení a internetového marketingu - jako klient k nám přichází např. společnost Kuchyně Oresi, který je naším zákazníkem do současnosti.

2005 - firma se získává první významné zahraniční zákazníky, převážně v oblasti IT a techonologií (ASUS Taiwan, Prestigio...), realizuje také marketingové kampaně v okolních zemích, jako třeba rozsáhlou prezentaci České republiky v Polsku pro agenturu cestovního ruchu CzechTourism. Pracujeme např. na deisgnu portálu pro České dráhy a naše práce získaly hned dvě oceněné v publikaci Web Design Index 2004 - 2005. Dosavadní kanceláře nám již nestačí a stěhujeme (potřetí v historii firmy) do prostor v samém centru Ostravy.

2006 - uvádíme na český trh komfortní publikační systém s pokročilými funkcemi SEO. Optimalizace stránek pro vyhledávače se stává stále častěji důvodem, proč nás klienti vyhledávají.

2007 - rodinu našich zahraničních zákazníků rozšiřujeme o významnou britskou sázkovou kancelář Stan James či francouzskou výrobní společnost Rossignol Galvanik.

2008 - vychází Velký průvodce SEO, autorem je majitel společnosti Michal Kubíček. Kniha, kterou vydal brněnský Computer Press, se velmi brzo stala betsellerem.

2009 - pořádáme řadu skupinových i individuálních školení v oblasti internetového marketingu, SEO nebo PPC. Školíme zaměstnance společnosti jako je např. Veolia, na Slovensku T-Com (T-Mobile), Pricemania, Autobazar.EU, radio Expres, TV Markiza a další. Našich služeb v oblasti reklamy na Internetu využívá během vánočních kampaní např. Kofola.

2009 - firma rozšiřuje oblast svého podnikání mimo sféru médií, Internetu a reklamy. Vstupuje do nové a pro naše stávající klienty možná nečekané oblasti - zdravotnictví. Provozujeme kardiologickou ambulanci a specializovanou kardiologickou poradnu.

2010 - vychází druhá kniha z pera Michala Kubíčka, opět na téma optimalizace pro vyhledávače (SEO). Otevíráme sesterskou společnost na Slovensku a získáváme statut regsitrátora SK domén. Jedním z prvních klientů je v oblasti internet marektingu a osobnostního marketingu kandidát na primátora Bratislavy Milan Ftáčnik, který byl na podzim 2010 skutečně zvolen do čela hlavního města Slovenska.

2011 - společnost prochází velkou změnou. Zcela jsme změnili systém řízení z centralizované společnosti v networkingový systém práce. Díky tomu jsme významně snížili náklady na provoz kanceláří a byli jsme schopni najmout opravdové odborníky, pro něž byla motivací svoboda v práci a možnost pracovat odkudkoli. Třeba z domova, chalupy nebo karavanu.

2012 - rok ve znamení stěhování a dalších změn. Sídlo firmy se postupně přesouvá do Prahy, dále zůstává v provozu ostravská a karvinská kancelář. Od konce roku 2012 je sídlo přesunuto kompletně do prostor v Praze a zdravotnická část společně se sklady eshopů zůstává v Karviné.

2013 - opět nejdůležitější věci se dějí koncem roku. Stali jsme se majiteli druhého nějvětšího pay per post systému Kupčlánek.cz, rozvíjíme další systém, a to největší české tržiště na nákup placených sdělení v sociální síti Twitter www.pay4t.cz. Centrum aktivit jsme přesunuli do pražského sídla.

2014 - převzali jsme provoz eshop zaměřený na prodej cukrářských potřeb - www.svetcukraru.cz, který společně s již fungujícím eshopem www.cistamedicina.cz tvoří páteř naší eshopové divize.

nahoru

NAŠE SLUŽBY

NOVINKY

Pasivní příjem na Internetu

Červen 2016 - Cashflow Summit 2016 se konal v olomouckém BEA...

Jsme v klubu

Květen 2016 - Czech Cool Trade Club je podnikatelským klubem 21....

Marketingová strategie pro Yogodoo

Duben 2016 - Pro naši sesterskou společnost jsme začali řešit...

Jak zvýšit obrat eshopu? Case studies www.svetcukraru.cz

říjen 2014 - O tom, jak lze během čtyřech měsíců více...

Nová akvizice: Eshop s cukrářskými potřebami

duben 2014 - Jen několik dní před velikonočními svátky se...

Kupčlánek a Placla mění majitele

leden 2014 - Dva nějvětší české pay per post systémy,...

Etika v podnikání

srpen 2013 - Na téma Etika v podnikání přednášel na...

starší novinky >>