PRONETmedia

Každá stránka může
být ta, která prodává

Proměníme váš web v efektivní prodejní kanál

Landing page je cílová stránka, na kterou přichází uživatel po kliknutí na reklamní sdělení (banner, placený odkaz, PPC inzerát nebo newsletter) nebo na odkaz ve výsledku vyhledávání. Úkolem cílové stránky je přeměnit návštěvníka v zákazníka. Přimět jej, aby na stránkách provedl to, co se od něj žádá (zpravidla objednání služby či produktu).

Vy tak bez dalších investic do reklamy získáte příjem, o který nyní dennodenně přicházíte. Proč byste měli věnovat čas přípravě landing pages? Abyste více vydělali. Když potencionální zákazník zareaguje na některou vaši kampaň, měl by se dostat na stránku s hledanými informacemi. Ihned, jak přijde na stránku, utváří si první dojem. A přemýšlí, co dál.

Rozhodne okamžik

K vytvoření prvního mínění mu stačí pouhé tři sekundy, na základě kterých se rozhodne, zda odejde nebo zůstane. Musíte jej proto upoutat. Pokud to neuděláte, 98 % lidí váš web opustí. Vy tak budete každý den zbytečně přicházet o mnoho potenciálních zákazníků. K udržení pozornosti návštěvníků a k jejich konverzi na platící zákazníky vám poslouží pečlivě připravené cílové stránky.

Většina vlastníků e-shopů se snaží, aby se zákazníci dostali skrze banner, placený odkaz, PPC inzerát nebo odkaz ve výsledku vyhledávání na úvodní stránku webu. Úvodní stránka má však odlišný úkol. Slouží pouze jako rozcestník, který uživatelům zjednodušuje orientaci v široké nabídce a napomáhá jim k rychlému a efektivnímu výběru nejzajímavější varianty nákupu dle kategorie nebo finanční specifikace.

Pokud byste se snažili optimalizovat váš web pouze na hlavní stránku webu, připravíte se tak o stovky a tisíce potenciálních návštěvníků a zákazníků. Na úvodní stránce máte velice omezený prostor k informování a přesvědčení návštěvníka. Na hlavní stránce webu se vám nepodaří sdělit mu všechny důležité informace, zapůsobit na jeho emoce ani ho nepřimějete ke spontánnímu nákupu.

Jak vypadá správná landing page?

Poskytuje uživateli relevantní obsah. Je správně optimalizovaná na vhodná klíčová slova a obsahuje informace, které uživatel hledá. Proč? Hledá-li konkrétní typ automobilu, měl by se dostat na stránky daného výrobku. Pokud se dostane do obchodu s kosmetikou, s velkou pravděpodobností si nic nekoupí. Obsahuje text, který návštěvníka přesvědčí. V případě, že se uživatel dostane na stránky s relevantním obsahem, ale ten jej neosloví, produkt si neobjedná. Vy tak přijdete o čas a prostředky investované do přilákání takového návštěvníka. Abyste jej přiměli k akci, musíte mu předložit dostatečný počet pádných argumentů. Tím, že klikl na odkaz, projevil již určitý zájem o vaše produkty. Ale stále ještě nemáte vyhráno.

Každý zákazník je nedůvěřivý. Bojí se, že učiní špatné rozhodnutí. Na připravené cílové stránce tedy bude našim úkolem přesvědčit jej o opaku:

  • popíšeme výhody nabízeného produktu. Vysvětlíme např. mu záruky a garance, kolik nákupem ušetří, proč si má vybrané zboží koupit právě u vás apod.
  • změníme ji tak, aby logicky navazovala na text inzerátu či reklamního sdělení. Např. pokud PPC obsahuje informaci o slevě, kterou zákazník při nákupu zboží obdrží, měl by ji dostat. V případě, že je v PPC inzerátu zmíněn určitý produkt, měl by se uživatel dostat na stránku daného produktu, atd.
  • navrhneme grafické ztvárnění cílové stránky tak, aby souznilo s doporučujícím médiem - ať už to bude video na YouTube, reklama na Facebooku, banner nebo třeba billboard u silnice či inzerát v časopisu.
  • zákazníka ujistíme, že se dostal na správné místo.

Nenechte si zbytečně utéct další zákazníky. Budujte s námi vaše ziskové landing pages. Kontaktujte nás co nejdřív a my vám pomůžeme.

najměte si nás, poptejte nás

Další související služby

 


NAŠE SLUŽBY

NOVINKY

Pasivní příjem na Internetu

Červen 2016 - Cashflow Summit 2016 se konal v olomouckém BEA...

Jsme v klubu

Květen 2016 - Czech Cool Trade Club je podnikatelským klubem 21....

Marketingová strategie pro Yogodoo

Duben 2016 - Pro naši sesterskou společnost jsme začali řešit...

starší novinky >>